Carpe diem

 
Min sista fina födelsedagspresent. I år har alla verkligen överträffat sig själva med mina presenter. Jag är så otroligt nöjd över varje grej. Tusen tack alla kära!!
 
Golvlyktan som jag fick av Milla och Jocke igår står brevid tvbänken i vardagsrummet. Den gjorde sig så bra vid vår trävägg i vitt. Lyktan i vitt och silver passar så bra in. Lite lantligt och romantiskt, som jag försöker att inreda vårt vardagsrum.
Har haft lite svårt att hålla mig till en stil. Gillar den moderna och enkla men samtidigt tycker jag att det romantiska och lantliga är fint. Även färgglatt och new port är favoriter men jag försöker att tänka att olika platser i hemmet får en touche av dom.
Skulle vara kul att veta hur folk ser på min stil här hemma. Är ju lätt att bli hemmablind ;-)
 
Nu blir det frukost innan vi åker och badar. Sol och värme väntar idag =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback