Från min älskade

Texten Amor Vincit Omnia pryder den platta ringen.
 
Första gången jag såg detta halsband var när Sofie fått det av sin kära i födelsedagspresent. Ett sött litet halsband. Varken för mycket eller för lite.
I samband med hennes kalas i våras sa jag att det var en mycket fint halsband. Och min kära man måste ha lyssnat ;-) För se vad jag fick i bröllopspresent av honom =D
 
Självklart fick även älsklingen något men den valde han ut själv. En cykel! Ja det är visst någon speciell sort helt utan växlar. Det som nog är mest "hemskt" med den är nog ändå färgen. Knallröda däck!! (ja mamma en cykel för dig) ;-)
Han har länge tittat på cykeln och nu var den extra billig så då slog han till. Så allt jag kan säga är grattis älskling =) Hoppas att rosorna jag köpte matchar däcken!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback