Mätt i magen

Helt proppmätt i magen efter en urtrevlig kväll. Får kanske säga eftermiddag då våra gäster dök upp lite tidigare ;-) För vår del gör det inget. Vår dörr står alltid öppen för nära och kära.
 
Fick min sista present idag, en STOR ljuslykta. Jag är lättläst ;-) Jag älskar ljus i alla former, speciellt lyktor! Lovar att ni ska få se den :-)
 
Vi har ätit och druckit gott. Glassen med tillbehör var mycket lyckat. Känner att det finns  något som passar alla. Vaniljglass gillar ju nästan alla och något tillbehör tycker man nog om ;-)
 
Nu har vi sagt hejdå och önskat våra kära en skön semester. Imorgon förmiddag flyr dom söder ut. Jag är inte avis ;-)
Nu blir det os innan jag släcker lampan. Älskar kvällarna med sim, snabb och intensiv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback