Redo & nervös

 
Gahh jag kissar snart på mig ;-) Jag är så till mig denna dag. Om mindre än en timme börjar cermonin. Så om ca 20 min kommer Jocke och hämtar oss.
Håll nu alla tummar för att inget regn faller. Vet att det betyder tur. Men hellre sol än regn en dag som denna =)
 
 
Långklänningen passar utmärkt och jag känner mig faktiskt riktigt snygg =) Även min andra hälft ser riktigt bra ut!
 
Dags att packa ner det sista i väskan och den lilla presenten. Brudparet har önskat sig pengar till en resa. Jag valde att lägga ett kort i en fin ask. Där skrev jag en lyckoönskning. Känns som jag vill ha med mig något och ge. Kanske är helt fel??!!
 
Jag hoppas att ni får en lika FAB dag som alla i vår familj har på olika håll =)
 

Kommentarer
anna på s:t korsgatan säger:

Superfin!

2012-08-26 | 09:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback