Sista dagen!

Imorgon är det måndag igen. Då börjar allvaret! Jobb och dagis, veckorna kommer rulla på i ett rasande tempo.
Vet att när jag väl kommer till jobbet imorgon så vill jag bara vända i dörren. Springa hem och ta semester igen men i slutet på veckan kommer det kännas bättre. Då är man inne i vardagen igen =)
 
Är det bara jag som ändå känner att det ska bli lite skönt med vardag igen?? Visst är det skönt med ledighet. Göra det som faller en in. Ligga i sängen hela dagen men samtidigt blir det tråkigt i längden.
Gillar att sakna mina barn. Veta att när vi ses på eftermiddagen har vi alla längtat massor efter vardandra. Vi fyller resten av dagen med skratt och lek. Lite gos i soffan på kvällen innan dom somnar =) Allt det där skulle man inte uppskatta på samma sätt om vi jämt var lediga.
 
Idag blir det en lugn söndag. Ska åka iväg en liten sväng snart och till eftermiddagen blir det att börja förbereda morgondagen. Stänger på jobbet så vi behöver inte kasta oss iväg till dagis =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback