Sista dropparna av sommaren

Vi klämmde nog ut dom sista dropparna ur sommaren igår. Får ingen direkt känsla av att den kommer tillbaka. Vädret visar allt annat än värme. Det som gör det hela så tråkigt är att jag känner mig blåst på sommaren. Kändes som den aldrig riktigt kom.
Ja ja, jag gillar hösten med. Fina färger, tända ljus och en skön höstsol som kan värma småkalla dagar. Alla årstider har sin charm. Och hösten är fin i början, sen är det bara grå och kall.
 
Vi for i allafall till Ljungsbro igår men var inte där någon längre stund. Var inte mycket att göra mer än att köa. Underhållningen skulle vara först senare på eftermiddag/kvällen och det ville vi inte vänta på. Så ihop med mina föräldrar åkte vi till Berg och åt glass. Tittade lite på båtar innan mörka moln drog in och vi for hem för lite fika.
 
Två av mina hjärtan ♥
Mitt andra hjärta!
 
Var en mysig eftermiddag som avslutades med kräftor och ost i soffan. Till det såg vi Mia Skäringers show från tidigare i år. Skrattade så jag fick ont i magen ibland. Är verkligen min sorts humor ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback