Soon: Dinnertime

Goddagens!
 
Har kommit hem och landat efter en händelserik dag på jobbet ;-) Tvättmaskinen är igång och middagen är i ugnen. Idag slår vi till på färsfyllda paprikor. Har massor med godsaker i, bla basilika från min egen odling på balkongen. Blir som ett växthus ute på balkongen om man inte öppnar upp fönstren.
 
Idag ska jag verkligen ge mig ut på en löptur. Igår gick våra gäster hem så sent. Vill inte ge mig ut sent på kvällen när klockan ringer strax innan 06. Några timmar med sömn är allt skönt att få ;-)
Får se om jag orkar springa hela rundan ikväll?! Tror inte det med tanke på hur lite jag varit ute. Men i vilket fall ska det bli skönt. Är ju en underbar kväll ute =) Passar på att njuta av den när jag suttit inne på jobbet hela dagen.
 
På återseende bloggisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback