The tube

Shoppade denna i tisdags när jag var på jeansjakt efter jobbet. Melle har växt på längden och har två par jeans som passar =) Hade ju turen att varenda butik hade rabatt på jeans, så två par nya inhandlades.
 
Själv köpte jag denna på H&M. En billig peng och snygg som satan i gatan. Dock luktar den skunk så en tvätt och jag kommer bo i den under hösten ;-)
Älskar färgerna, precis dom som jag gillar och passar i. Min kollega C tycker att jag fått nippe på leopardmönster och jag håller med. Lite kärringmönster till en tanten ;-)
Skulle gärna vilja ha en i svart också men jag hittade bara i stickat. Den här var sådär mjuk och skön. Får se om stan kanske har någon??!! Webshoppen hade ingen mer än stickade svarta tubes.
 
Kanske ni har några tips??
 
Ha en FAB dag!
 

 

Kommentarer
Anna säger:

Love leopard har värsta nytändningen på det med, införskaffade nyss ett par leggings och ett hårband, hehe hotmamas;)
är detta vad du söker?
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/nyheter/ccollection-cnews-p1.html#product_151484

Svar: Det är du och jag Anna ;-)Tusen tack för tipset. Ska jag lätt shoppa!
Lisa & Christian Rudqvist

2012-08-30 | 20:10:15
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback