Den berömda väggen

Borde gissat att det skulle gå åt det här hållet. Kroppen går på högvarv för att mota bort eventuella sjukdomar. Såg till att morgondagen på jobbet imorgon inte blir så lång. Tänka sig att man har så fina kollegor :)

Ikväll kurerar jag mig med sushi. Men vi tar den när barnen somnat. Tills dess har vi lite mys i soffan framför hockeyn. Behöver jag efter denna skitdag.
Grädden på moset måste ändå vara att bli kallad lögnare när man försöker vara hjälpsam. Hur man då kan tro att msn ska stå kvar med ett leende på läpparna är för mig svårt att förstå. Men sura kärringer finns det gott om :)

Nog om det. Nu ska jag se till att krya på mig inför nyår :)

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback