På barnavdelningen..

Slutade vid lunch idag - skönt. Gick hem och tog det lilla lugna. Behövdes då huvudet inte var med. Men det känns som det går åt rätt håll. Ber till gudarna att slippa bli sjuk till nyår =)
 
Denna dag är vi enbarns familj med. Melle hade bestämt att han skulle hem och sova hos mormor och morfar idag. Så på förmiddagen blev han hämtad =) Konstigt med lugn här hemma. Annars går det i 110 och bråken mellan syskonen avlöser varandra. Och om dom inte bråkar så hyssar dom ;-)
 
Innan systemet stängde blev det en sväng dit. Skönt att ha det nära =) Har även ett litet Lindex så jag smet in där. Fyndade mig en mössa på barnavdelningen. Är förbannat bra ibland att ha ett litet huvud ;-)
Hittade även ett fint spänne till håret. Planen är att ha det på nyårsafton. Hade gärna köpt ett i svart men det fanns inte. Ett set med örhängen följde också med hem. Och allt köpte jag på....just det, på barnavdelningen ;-)
 
 
Blir en lugn kväll här hemma. Hoppas på att minstingen i familjen somnar tidigt så det blir lite lugn och ro här hemma. Dom senaste kvällarna har bjudit på allt annat än det när det är dags för att sova. Men Melle är duktig och sover utan napp. Han har knappt frågat efter den sen julafton. Aldrig trodde jag att det skulle gå så här bra =D
 
Ska ta och plita ner en nyårsmeny också. Vi firar som vanligt med Fam Lööke. Blev visst bestämt att det skulle vara här hemma i år med ;-)
Blir en trerätters och varmrätten blir hjort. Har några fina stekar kvar och nyår blir bra att göra en av dom på! Drickat är inhandlat och dom flesta tillbehören. Bara lite sallad kvar men det köper jag tidigast imorgon på jobbet. Ska bara checka av med gästerna att menyn duger för dom med ;-)
 
Hoppas ni har en mysig lördagskväll. Här hemma är den underbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback