En god natts sömn

Inatt har jag sovit som en klubbad säl. Inte en gång har jag vaknat, eller jo i ca 4 sek. Då vaknade jag till av att Christian la sin arm om mig. Helt tokhärligt det är att ligga tätt intill varandra. Känna andetag och värme! Är nog därför jag sovit så bra inatt. Jag har tankat kärlek och värme vilket ger mig massor med energi =)
Barnen har också sovit gott inatt. Melle kom upp strax efter 06 och Mille ca 40 min senare. Det är svårt att sova vidare när huset/världen börjar att vakna upp ;-)

Här hemma pågår nu en massa lek. Barnen har ätit frukost och är (peppar peppar) än så länge på gott humör. Ingen trots eller bråk som uppstått än ;-) Jag hoppas att vi slipper det innan vi tar en skön promenad till dagis. Tänk vad skönt att ha en liten bit dit. En massa extra motion och vi får alltid njuta lite extra av sådana här fina dagar. Ska bli härligt när första riktiga vårvärmen kommer och allt grus är uppsopat. DÅ är det vår på riktigt!

Ska nu dricka upp min kopp med kaffe. Sen tar jag tag i den rena tvätten. Det är lite extra lyx med att börja sent ibland. Ikväll har jag C vid min sida på jobbet. Gud vad roligt vi har ihop. Bara en massa fnitter, just det som gör det skoj att jobba med tjejer =)

Ha en FAB dag!
KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback