FESTEN!

Hittade inte kabeln men jag hittade minneskortsläsaren till datorn. Bara att sätta i kortet från kameran och sedan vidare in i datorn =)

Var verkligen en lyckad fest, många var som sagt saknade. Men vi gjorde det till en heltrevlig kväll med väldigt mycket skratt.
Födelsedagsbarnet fick massor med skojiga saker, bla:

*snappsglas i vår serie
*körlektioner ;-)
*dessertprovning
*fotoalbum med bilder från sin bebistid
*blomsterarrangemang

Kvällens stora överraskning var nog ändå tårtan som jag beställt kvällen till ära. Ankan hjälpte mig att fixa tårtan och den blev bättre än jag någonsin kunde ana. Tusen tack för hjälpen ;-)

Här får ni i allafall lite bilder =)


Bubbel är obligatoriskt på en 30 årsfest =)

Svägerska med kärleken ♥


Paketöppning =)

Självklart får man lite hjälp att öppna med ;-)

Kommande brudparet ♥ och fina vänner självklart!


Dags för fika och tårtan ;-)

Vet ej vad som disskuteras här ;-)

TÅRTAN =D

Mr Mikie och svärmor - tusen tack för all hjälp!

Äldsta kusinen till mina grabbar!

Kvällens sötaste var nog ändå grabbarnas äldsta kusiner som klappade dom till sömns framför en film. Hade inte tagit länge innan Melle och Mille hade sjunkit ihop brevid kusinerna =) Bra att veta vilka som ska vara barnvakt i framtiden ;-)

Tack alla nära och kära för lördagens festligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback