Kärlek ♥


Igår somnade vi tätt intill varandra i soffan. Så något bloggande blev det inte ;-) Men idag är jag på gång igen. En kväll på jobbet väntar och tills dess blir det lek för grabbarna och tvätt för mig =)

Här är i allafall mina nya örhängen. Kommer inviga dom redan idag =D Kan inte vänta med att använda dom. Var verkligen roligt att få något just på denna dag. För vi brukar annars inte fira alla hjärtans dag. Känns som vi vuxit ifrån det men jag kan inte sticka under stolen med att jag blev riktigt glad över den fina presenten. Tack min underbara make ♥

Jag gav som sagt biljett till cigarrprovning i present. Den gick ihop med hans födelsedagspresent som han fick i måndags. Då firade vi lite här hemma att älsklingen fyllde 30!
Av mig fick han en fin cigarrlåda med diverse tillbehör i. Fråga mig inte vad för det har jag ingen koll på. Tur att min andra hält har det för han blev riktigt nöjd =)
Hade både Mr Mikie och Christians pappa här på lite mat. Varm smörgåstårta fick det bli. Dagen var kanske inte omtimal då Christian slutade sent och jag var på bad med Melle men det blev lyckat ändå =) Och rikitigt trevligt var det att fira hans stora dag med en liten del av familjen!

Där har ni fått en liten uppdate hur vår vecka har börjat. Måste bli bättre på att blogga men ibland orkar jag verkligen inte. Jag vill hellre ligga i min käras famn. Tycker att det är viktigt att ta till vara på vår egentid, då barnen sover. Tyvärr är jag inne i en period av trötthet så jag somnar lätt när jag blir avslappnad ;-) Men ni får ta att vissa dagar blir det mindre inlägg och andra inga alls ;-)

Nus ka jag ta tag i tvätten. Första maskinen är nu klar. Hoppas jag hinner med en till innan vi går mot dagis och jobb!?
Ha en riktigt trevlig onsdag. Ny snö har fallit och vintern verkar vara här för att stanna ett tag till =)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback