Mysig eftermiddagsfika!



Hela familjen tog en sväng till affären förut. Både jag och barnen behövde komma ut och få lite frisk luft!
När jag plockat ihop våra kassar med mat såg jag två bekanta ansikten. Min mamma och syster kom gående =D Var inte bara jag som blev glad av att se dom, även grabbarna sken upp!
Så det blev en fika hemma hos oss. Lite nya minikex och glass. Glassen köpte pappan i huset när han hade slängt skräp. Glassbilen hade stannat till på gården och han kom hem med både pinnglas och dumleglass. Hujedamej så god den var!

Grabbarna blev piggare för en stund ovh vi trevligt sällskap. Precis vad vi behövde efter en dag med lite gnäll ;-)
Nu blir det snart taco och efter det kommer nog två grabbar att somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback