Ny dag, ny tag!

Just nu är det så vi lever...

Natten bjöd på att Mille började få hög feber. Jättekul med två sjuka barn. När får vi jobba en hel vecka utan att någon av oss VABar?? Men som doktorn sa igår, februari och mars är dom stora sjukskrivnings och VAB månaderna. Bara att hålla ut och hoppas att april kommer snabbt =)

Just nu verkar febern ha gått ner lite på framförallt Melle. Ingen har fått något febernersättande på hela morgonen, så det ser lite ljust ut =) Imorgon får jag bli hemma och jag hoppas att det är den feberfria dagen. Då är dom redo för dagis på fredag - vilket dom så gärna vill gå till =)

Igår ringde rektorn för barnens dagis och frågade om vi fortfarande var intresserade av vårat första hands val. Hade totalt glömt bort att ta bort det när vi fick plats på vårat nuvarande dagis. Sa i allafall att vi inte hade några planer på att byta med tanke på hur bra både barnen och vi trivs! Det blev både rektor och fröken glad över att höra =)

Kommer i allafall att pallra mig iväg till jobbet i eftermiddag. Har en kortdag och börjar inte förän 15.30. Har turen att svärmor kommer hit och passar barnen innan Christian kommer hem från jobbet. Skönt att ha familjen nära!

Dags att ta tag i lite tvätt innan vi börjar med lunchen. Räknar med att det är mest jag som kommer att äta. Matlusten är lika med noll hos grabbarna. Tur att dom dricker som hästar i allafall ;-)

KRAMAR från sjukstugan!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback