Nya tag!

Efter att ha legat lågt en dag på bloggen känner jag att lusten börjar komma tillbaka. Ett mindre bakslag gjorde att humöret gick i botten. När det sker stänger jag ner mig själv. Jag går in i mig själv och stänger ute allt annat. Låter det konstigt? Är nog en försvaramekanism från min sida. Bara för att orka ta mig vidare.
Mycket i livet handlar om att förlåta och gå vidare. I det här fallet är det så jag måste göra. Det är inte lätt och det är nog mest för min mans skull jag lider.
Jag hoppas verkligen att alla inblandade inte tar illa upp. Jag ville aldrig att någon skulle bli sårad!!

Nu väntar jobb, hela helgen :) Stänger idag så vi får se om det blir något mer bloggande idag :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback