Redo för lite kalas



Idag är jag bättre än igår, dock lite huvudvärk kvar. Men krfaterna börjar komma tillbaka =)

Vi hade planerat att ha ett litet kalas för Melle idag och in i det sista har vi avvaktat med besked. Men vi kör på, självklart att vår kille ska få ha ett eget kalas =)
Vi blir inte alls många, mina föräldrar, min sysyter, Christians mamma och sambo och sjävlklart Mr Mikie. Alla kan självklart inte komma idag utan får komma senare i veckan. Är alltid lite meck med att få en tid som passar alla.

Eftersom vädret ute skriker VÅR väljer jag en härlig våroutfit =) Fin ljusrosa tunika med underklänning. Och bara för att det är söndag och lite slappt fick det bli leggings till ;-)

Återkommer senare ikväll med bilder. Dagens firande barn sover så vi hoppas han är pigg och allert om en stund när gästerna kommer!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback