Stor pojke!

En stor kille kräver en stor säng. Just i detta nu är älsklingen iväg och köper en ny säng till Melle.
För att återkomma till ämnet smidig förvaring har valet fallit på en Hemnes dagbädd. Mycket smart med lådor under som kan användas till i vårat fall böcker =) Kommer nog bli lite annat med, bara skönt att få bort ännu mer saker. Sen är det även lättare att städa för grbbarna...har var sin plats blir det lätt så =)


Lovar att ta lite foton på hur rummet blev. Men det blir inte ikväll utan imorgon. Börjar vid lunch så några kort ska jag nog hinna att knäppa av =)

När älsklingen kommer hem kör vi lite tacomys. Imorgon jobbar jag som sagt sent och då blir det lite goda mackor när jag kommer hem. Sen är det en helg med jobb framför mig men jag lider inte. Har min bästa A vid sidan och då har man aldrig trist!

Ciao ciao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback