Ännu mer presenter

 
Dom senaste dagarna har små presenter trillat in. Än är det inte klart heller ;-)
Har fått allt jag önskat mig och lite därtill. Idag fick jag en sockerströare av syster och det nya esset ;-) Men dom slog även till på en liten duk och en kökshandduk. Allt från fina Green gate.
 
Fina vasen som jag önskat mig av mamma och pappa fick jag självklart. Den var även min andra syster med på. Var det enda jag ville ha av dom. Men jag fick även en peealing från MAC =D
Av svärfar och fru fick jag igår den fina Iittalaskålen, även den hade jag önskat mig ;-) Tycker den är så fin. Har den i liten variant men den är i turkost. Klart glas är finast tycker jag.
Fick även en fin blomma igår. Den pryder nu soffbordet. Ställde den på ett silverfat med nya duken under. Blev sommrigt och sött!
 
Hoppas ni njuter av den fina men blåsiga söndagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback