Glitter...

Det var svårt att fånga den underbara rosa färgen. Men det är mycket mer bubbelgumsrosa ;-)

Var hos underbara Emma igår och fixade mina naglar inför semestern.
Hade en ide denna gång hur jag ville ha mina naglar. Emma tänkte till och levererade som vanligt =D Hur nöjd kan få vara över sina naglar. Just nu älskar jag dom ;-)
 
Efter det blev det hem till svärmor. Där byggdes det lite trall medan barnen lekte och försökte bada lite. Tror Melle tyckte det var lite kallt för han var inte sugen på att vara i poolen ;-) Det var däremot skoj att spruta vatten på farmor i poolen =)
Jag for vidare därifrån till jobbet. Ett kortpass startade sista arbetsveckan. Skönt men konstigt för jag hann inte med att göra allt som jag brukar hinna med =)
 
Idag gör vi om samma visa men jag börjar tidigare. Ska försöka att hinna med ett dopp i poolen också. Gårdagens 20 grader var lite kallt igentligen ;-)
 
Ha en fin dag i solen. Ser ut som den värsta blåsten lagt sig med =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback