Glöm sovmorgon

Vi fick glömma det med att sova ut länge första lediga dagen ihop. Kl 07 tassade Melle upp och strax efter det vaknade Mille. Men ni kan glömma att vi vuxna klev upp då ;-) Cyklade bort till affären strax innan 8.30 och köpte frallor - fint det =)
Känns skönt att veta att om jag vill kan jag lägga mig och ta ett vil i eftermiddag. Just nu har vi inga måsten utan tar dagarna precis som dom kommer. Precis som det ska vara när man har semester!
 
Planerna för idag är en sväng till Valla. Släppa ut grabbarna på lite grönbete ;-) Kolla lite på djuren, leka och springa av sig. Hästarna glömmer vi då pappan här hemma är sjukligt rädd för dom =) Vad planerna för i eftermiddag blir vet jag inte än. Kanske vi styr upp något, får helt enkelt se.
 
 
Ska försöka fixa till mig lite. Försöker att jobba upp lite ork. Gick verkligen all in när semestern började igår ;-)
 

Kommentarer
Anna säger:

Ta med Micke :) Han är ju en riktig häst karl :)

Svar: Ha ha =)Hur känner du honom?? Dum fråga men jag kan inte komma på vem du är =)
Lisa & Christian Rudqvist

2012-07-21 | 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback