Mot äventyr

Även om regnet öser ner är vår plan att åka till Söderköping ikväll. Tanken är att hela min familj ska mötas upp där och titta på systers pojkvän som har en spelning där. Jag är självklart på då jag inte träffat honom än ;-) Sen är det självklart skoj att träffa syster som kommer ner från K-holm med grabbarna. Skoj att träffa mina föräldrar som varit på semester och skönt att byta miljö. Trist att sitta hemma om det är tråkigt väder. Ok ibland är det mysigt ;-) Men ett paraply rädda en från regn!
 
Dagen har bjudit på jobb. Fruktansvärt hur varmt och äckligt det varit. Att det regnar gör bara allt värre. Ett rejält åskoväder är vad som behövs, så luften blir urrensad.
Efter jobbet hämtade jag grabbarna på dagis. Gissa om det var två prinsar som hade superskoj på vägen hem. Varje liten pöl plöjde dom igenom. Tror dom var blöta upp till öronen när vi kom hem =) Men det var skönt att ha dagis runt knuten. Inte för att jag tänker byta men lite lyx får man ha ibland ;-)
 
Håll nu tummarna för att vi får uppehåll under kvällen!
Ha en trevlig eftermiddag & kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback