Mot K-holm

 
Denna familj har nu packat väskan och ska snart åka till syster och barn i K-holm =D
Melle har pratat hela morgonen om hur kul han tycker det ska bli att träffa sina kusiner och åka och bada med dom =) Ja för det är dagens planer - bad. Varför ska man bryta ett vinnande koncept ;-)
I eftermiddag/kväll blir det grill och poolhäng med min systers kex ;-) Det ser jag verkligen fram emot!
 
Ser ut som vi ska ha vädergudarna med oss. Kanske kunde bli regn sent ikväll men då ska jag njuta av vin i värmen ;-) Vi åker inte hem förän imorgon nämligen. Tur som vi har lånar syster ut sin lägenhet till oss =)
 
Hej från oss =)
 
Bloggandet kommer nog inte att bli så bra under tiden vi är borta. Men jag hoppas att ni väntar på mig =)
Ha en FAB helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback