Sol, bad & skoshopping

Avslutade kvällen framför brasan med nybakad äpplepaj och kaffe.
 
Gårdagen var helt otrolig! Vi hade så skoj ihop med våra kära vänner på deras landställe. En bilresa som tog dryga timmen och vi befann oss i paradiset. Lummig trädgård, utsikt över sjön och massor med soool =D
 
Vi käkade lunch och efter det blev det bad i sjön. Jag har faktiskt i början av juli tagit årets första dopp. Inga längre stunder som jag var i men jag var i ;-) Långt ifrån kallt, 21 grader. Melle var i himmelriket, han hoppade i från bryggan, busade och plaskade. Han skiter i om det är 15 grader, han badar ändå =)
 
Efter eftermiddagsfikat for vi tjejer in till storstan. Skon vid bron hade rea och vi behövde gummistövlar till barnen ;-) Kisa hade även lite inredning att bjuda på. Jag kan sniffa mig till det på flera mils avstånd ;-)
Vi hittade även gummistövlar och gissa gissa....jag hittade ett par jättesnygga skor för 200 kr. Funderar på att inviga dom ikväll när vi ska ut och äta. Japp här blir det barnfritt med Fam Lööke. Men innan dess ska jag in till stan och Ellens salong. Dags att snygga till sig lite inför sommaren. Sen är det fullt upp med fix innan svärmor och sambo kommer hit och kollar till grabbarna medan vi är borta.
 
Ska nu fixa till mig och hoppas på att det spricker upp till kvällen. Vill ha lite mer sol innan denna vecka tar slut =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback