Sommarblond

På väg hem med nya frisyren =)
 

Äntligen ser jag anständig ut igen. Efter jag fick barn har min naturliga hårfärg blivit ännu mörkare. Så att vara blond är kanske inte det mest ultimata. Men jag gillar det och jag ser inte lika blek ut som jag gör i mörkt. Nu kanske inte den här bilden bevisar motsatsen men den är tagen i bilden med ljuset i ansiktet ;-)
 
Klippte upp håret lite den här gången. Att ha en rak längd är så jäkla snyggt men det kräver mer styling. Och nu när det blivit så långt var det svårt att få upp någon volym i toffsen. Den blev bara trist och platt =)
Nu är jag redo för att möta sommaren. Känner mig redan mycket fräschare. Tänk vad lite slingor och ett klipp kan göra!
 
 
Dags att tacka för mig. Nu tar jag kväll och jäser i soffan. Älsklingen håller på i badrummet. Eftersom jag drog till frisören hann vi bara med att måla taket och tvätta av väggarna med målartvätt. Får väl säga att under tiden jag var borta monterades handfaten ner och en del av vägge spacklades. Så min kära låg inte på latsidan ;-)
 
Trevlig kväll bloggisar =)
 

Kommentarer
Lisah säger:

Vackra Lajban <3 hoppas du har en riktigt njutningsfull semester!

Svar: Hur underbar får man vara ;) Hemsk sommar att jobba utan dig!
Lisa & Christian Rudqvist

2012-07-03 | 14:36:01
Bloggadress: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback