Stars

 
Vi tar igen oss lite efter att ha varit en sväng till badet. Vi tar vara på varje solminut i den här familjen ;-)
 
Lagom efter vi ätit lunch sprack det upp. Så vi packade badväskan och for till Sturefors. Där var vi nästintill ensamma =) Lagom när vi åkte hem började det fyllas upp. Fråga mig inte varför, för solen hade då försvunnit bakom mörka moln.
 
Efter maten tar jag med mig ett barn och åker till IKEA. Ska handla lite saker som vi missade förra gången. Tänkte även ta ett span på reaställningarna ;-) Behöver fylla upp sommargarderoben till grabbarna. Kommer ju behövas till Thailands resan.
Vill även kolla efter lite nya kuddar till soffan. Hemtex har haft en del snyggt. Har även sett att Åhlens fått in en del fint. Bästa är egentligen stan men åker inte dit idag. Kommer nog dagar på semestern då jag kan åka dit ;-)
 
Nu vankas det snart sillmiddag. Blev så sugen idag. Med gräslök och massor av rödlök i gräddfilen - yummie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback