Trött

Usch skulle redan nu kunna lägga mig och sova. Har kämpat mot tröttheten hela dagen. Kanske skulle bälja i mig en kopp kaffe??!! =)
 
Dom här dagarna som varit har försvunnit alldeles för snabbt. Hinner inte riktigt med annat än jobb och tid för familjen.
Hann med att njuta av både sol och bad i poolen igår innan jag cyklade till jobbet. Skulle ljuga om jag sa att det var skönt i badet. 20 grader är lite för kallt för min del men jag låg i en stund innan jag flydde upp i solens varma strålar igen =)
 
Idag fick jag öppna vilket resulterat i veckohandling och snart en behövlig dusch. Har blivit lite frälst i salladsbarerna som börjat dyka upp i butikerna. Så ikväll blir det nyttigt till middag ;-)
Jag håller tummarna för att grabbarna blir trötta snart för jag är både hungrig och trött. Tröttheten beror helt på Mille. Han började att kvittra redan vid 01.30 imorse. Sen sov han dåligt resten av natten. Det gör ju att både jag och pappan i huset är lite sega ;-)
 
Ska försöka att blogga lite mer när jag duschat och använt min nya peealing som jag fick av mina föräldrar =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback