Början på slutet

Självklart var jag midsommarfin på jobbet i torsdags. Jag och min chef valde att ha lite blåklint i håret =)
 

Nu är det inte mer än en vecka kvar innan semestern smygstartar. Längtar lite lätt ihjäl mig! Börjar arbetsveckan med att sluta efter lunch och sedan vara ledig två dagar. Funkar för mig =) Ska även sen försöka styra upp helgen lite...
 
Kvällen har vi som ofta spenderat ihop med vår favorit familj ;-) Blev en pizzakväll, bara för att avsluta hela denna svullarhelg! Ingen löpning utan bara massa gott att äta och dricka. Det har satt sina spår. Energilös är bara förnamnet. Men nu är det snart en ny vecka och då tar jag nya tag!
 
Avslutar nu min midsommarhelg med lite gott i soffan till fotbollen. Kan aldrig sluta att tänka på att midsommarafton är den dagen vi fick reda på att vi skulle få Melvin. Tänka sig att det i år var fyra år sedan. Åren flyyyyger förbi ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback