I ett lätt duggregn...

Med tunga ben tog jag runt. Löprundan idag var ingen hit. Benen var inte alls med. Gick trögt och jag är glad att vädret var så grått. Annars hade jag nog inte tagit mig runt ;-)
Är glad över att flåset fungerar. Orkar jobba på, så det hade varit kul att se hur det gått om jag inte känt mig så tung i benen!?

Tiden blev 50 sek sämre än sist, 16.53. Långt ifrån bra men jag har inte tagit ett löpsteg sen i onsdags. Kroppen är inte helt med heller. Magen har kommit in i en krångelperiod...IGEN. Avskyr att sjukdomen ska vara så känslig för stress och dålig sömn. Är väl det alla småbarnsföräldrar lider av ;-)
När jag behandlat några dagar kommer det bli bättre. Nu är magen svullen och helt ur balans. Kroppen får inte näring som den ska, så jag försöker få i mig lite energi när tillfälle ges :-)

Här ska snart barn nattas. När dom somnat blir det en kopp kaffe i soffan med maken min. Det har jag längtat efter :-) Men först ska jag mysa klart med dom små!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback