Lördag

Vilken dag jag har haft! Konstig men ändå rolig, mycket tack vare A ;-)

Idag när jag pratade med A:s sambo och dotter (som är lika gammal som Mille) frågade en kund om det var mitt barnbarn!!! Ja ni läste rätt, jag är snart 28 år och ser ut som en mormor. Tack så mycket för den men tar hänsyn till omständigheterna :-)
Dagen räddades ändå av fina stammisen L och hennes sambo som tyckte jag var så söt idag. Min frisyr (samma som igår) passar mig så bra. Mitt ansikte och dess drag blir så fina! Förstår ni varför jag älskar mitt jobb??!! Underbara människor men även knasiga som ger mig ett skratt ibland ;-)

När jag kom hem var middagen klar och vi alla åt som hästar. Grekiska biffar gick hem hos grabbarna :-)
Nu är det snart dessert som mannen pulat ihop. Han passade även på att använda dom nya ugnsformarna som jag handlade i veckan :) Ville ha fler men det var dom sista fyra - synd.

Önskar er en mysig lördag :-)
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback