Små REAfynd

Nya kavajen i stickat material.
 
Spenderade ett par timmar på stan med fina Sofie. Underbart att traska runt i solen och värmen och titta på rean. Brukar kunna göra en del fynd och så gjorde jag även idag =) Var inte bara till mig själv utan grabbarna också.
 
På H&M kunde man köpa shorts för 50 kr. Så där fick Melle ett par i jeans och Mille ett par beiga. Melle har jeansen sedan tidigare och nu när jag såg shortsen slog jag till. Mjuka och sköna, perfekta till lek =)
Till mig själv blev det en kavaj. Har nästan en likadan men den är det foder i. Den här var ofodrad men i svart. Har saknat det och önskat min rosa i det. Nu har jag en som är perfekt till sommaren då den är svalare. Hittade även ett armband, dock till ord pris men så mycket somrigare kunde det inte bli ;-)
 
Sommarfint till grabbarna.
Sommarfint till mamma ;-)
 
Gick vidare in på Gina. Ja deras utbud av kläder har inte lockat den senaste tiden. Mycket kläder som inte alls är i min smak. Men en topp med djup u-ringning i ryggen och ett par örhängen kom jag ut med =)
Efter den lilla rundan och avstickare till några andra butiker gick jag förbi Handmålat i stan och hämtade sommarpresenterna till fröknarna på dagis. Vi har valt att satsa på att ge dom varsin mugg med sitt namn på. Bättre än blommor och mer uppskattat...hoppas jag ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback