Snart är det semester

Tjatar på om att jag snart får ha lite ledigt =) Kan verkligen inte sluta, det är nära nu. Två pass kvar, är det lika mycket jobbet som det var igår kommer jag snart sitta här i soffan igen ;-)
 
Vädret idag och igår är ju för häligt. Jag spenderade tiden innan jag jobbet med Sofie och Agnes. Vi gick promenad och köpte glass. Lekte lite ute i solen, gäller att passa på =)
Var kanske inte så roligt att cykla till jobbet sen men tiden rann på. Idag känns det värre eftersom jag inte hinner med att njuta på samma sätt innan jag börjar. Viktigt att få i sig solljuset. Det är som med löpningen, det ger energi. Kanske borde ta tag i den också - löpningen alltså =)

Ja nu ska jag ta mig en kopp kaffe medan jag viker tvätt. Efter det blir det att hänga upp morgonens maskin innan vi cyklar till dagis. Idag blir det sommalov för grabbarna. Vad härligt för dom =) Dom vet inte alla planer som finns för deras ledighet ;-)
 
Ha en FAB start på helgen och kanske eventuell semester =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback