Vad ska man säga...??!!

 
Jag är så imponerad av mig själv! Hade aldrig trott när jag snörade på mig skorna ikväll att jag skulle komma under 16 min. Men jag lyckades och det utan någon större ansträngning.

Även idag lyckades jag att komma förbi det där första stället vid 5 min. Är precis som jag lägger min grund för resten av turen. Jag lyckas att hålla ett bra tempo och går inte för fullt. Det finns mer att ta av men jag spar på det =) Ska jag orka öka lite till får jag nog ge mig ut lite senare på kvällen. Att ge sig ut mellan 18-19 är inte helt ok. Jag tycker det är för varmt och den delen av min tur som är i sol avskyr jag. Blir som en kamin och kokar nästan inombords =)

Nu blir det ledigt från löpning i en dag. Imorgon är det stägning på schemat men på torsdag hoppas jag kunna varva ner med en tur. Kommer att lämna en dag på jobbet som kan summeras med ordet kaos ;-)
Ska i allafall avsluta den här dagen med Sverigematch och lite glass i soffan. Det är långt ifrån trist ;-)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback