Arv - nu i vitt


Jag pryder fatet med lite saffransbullar ;-)

Förra veckans besök på IKEA resulterade i massor med nya fina saker, bla nytt porslin. Har länge tyckte att serien Arv från IKEA varit fin. Men tyvärr har färgen, en dassig sådan fått mig att avstå. Gissa då om jag blev glad när jag såg att den nu kommit i TVÅ nya färger!! I vitt och en fin gammelrosa, den vita fanns i en box med 6 av varje. Den köpte jag självklart men den rosa får man köpa varje tallrik lös. Kommer skaffa mig 6 av varje där med men det får vänta lite.
Helt plötsligt är det nu vår i köket. Vita fina tallrikar, nya fina underlägg och söta glas. Allt det kom hem förra veckan! Skönt att få slänga ut gammalt och in med nya fina saker. Vårt Höganäs porslin har med åren blivit riktigt slitet. Har används flitigt och några tallrikar har fått sina hörn avslagna. Är en stor uppsättning med fat som jag ska slänga =)

Hoppas ni har en fin morgon =)


Kommentarer
anna forsberg säger:

jag slog en glädjevolt jag med och den vita står på inköpslista:-)

2012-03-14 | 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback