Big spender

Japp, är två klänningar, en kjol och en topp rikare. Kunde inte släppa ögonen från dom söta klänningarna och kjolen var slut i höstas, så det var självklart att jag var tvungen att slå till. Nu vill jag bara ha allt hemlevererat  Tyvärr får jag vänta några veckor!

Hela kollektionen var underbar. Söta pasteller och nya fina mönster. Några nya modeller på klänningar och material att dö för. Min hallon-orange-röda godbit kommer jag bo i under sommaren 
Var en trevlig söndag och jag myste med mina kära. Agnes var den sötaste som skötte sig själv. Märkte knappt av henne.
Mille blev kvar hemma. Han slog till på att sova i ca 3,5 timmar!! Det märks att allt simmande tar på krafterna.
Idag beställde vi simringar från Delfinen. Smarta sådana med avtagbara vikter. Så ju mer han lär sig simma, desto mindre vikter behöver han.
Märktes att han älskade att simma mellan mig och pappa. Ca 10 meter sparkar han sig själv. Skulle klara mer men bassängen är liten och vi är inte själva  Så det blir ett par vändor fram och tillbaka om jag säger så.

Nu är det snart dags att släcka. Jobb imorgon och bad med Melle. Veckan drar igång i ett rasande tempo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback