Kalas för en tonåring


Så lik min bror och nu har denna "lilla" kille blivit hela 13 år!!! Vart tog den tiden vägen??

Igår firade vi lite försenat min brorson som i början av februari gick från liten till stor =) Han fyllde 13 år och helt plötsligt är det inte leksaker som gäller utan elektronik ;-)
I handen håller han vår present - ett fodral till en padda. Det enda han önskade sig var pengar till sin egna. Men vi gick ett steg längre och köpte ett skyddsfodral. Vet att det inte dröjer särskillt länge innan en flyttar in hos honom ;-)


Bullar och kakor, men även kladdkaka, grädde och glass =)

Födelsedagsbarnet hade själv valt att det skulle enbart vara fika. Nu är det ingen som säger emot längre ;-) Vi bjöds på hembakade bullar, nästan sju sortes kakor och kaffe i mängder. Precis i min smak! Det hela blev inte sämre av att vi satt ute på den inglasade altanen och njöt av vårsolen =D



Melle matchade sin far med babyrosa tröja =)

Gullungen i sin nya vårtopp. Pippitröjorna är nog årets IT!

Ett kex kan bli en bil. Min mammas fantasi känner inga gränser ;-)

Bilen som man sedan äter upp =)

Tänker avsluta med världens finaste kusin till mina grabbar. Efter fika och lite hockeytittade gick denna kille ut och lekte med Melle på tomten. Han tycker det är så skoj och leka med äldre barn. Och i bilen hem berättade Melle hur kul han tyckte det var att leka med den stora pojken =D


GRATTIS!!!

Snart ska små barn nattas här hemma. Melle har hållit igång hela dagen. Nu på eftermiddagen har vi varit ute på en lång promenad som han gick hela biten. Vi hämtade ett paket med kläder till Melle och på vägen hem handlade vi lite mat. Det fick bla bli lite goda ostar och antipasti tills ikväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback