Lola favorites


Min svarta favvo klänning från House of Lola.

I lördags körde jag Lola för hela slanten. Den här klänningen köpte jag sist när jag hade visning här hemma. Den är så otroligt skön att ha på sig och med snygga fickor på sidan. Det gör att klänningen inte känns för "uppklädd". Jag kan likaväl ha den när det är fest/kalas eller när vi är hemma. Är just sådana kläder som jag gillar - kombokläder =)

Snart är även ett nytt party bokat. Ska bara få det helt bekräftat. Men nu ser jag fram emot att få klämma lite på vårkollektionen =)


Till klänningen valde jag att ha sjalen, även den från Lola.

Vi ska snart packa in oss i bilen och hämta upp pappan i familjen. Jag och Melle ska bada medans pappa får lite egentid med Mille.
Ikväll kommer jag landa skönt efter en mjukstart på den här veckan. Slutade 13 idag och sen är jag ledig två dagar innan jag går på helgpasset!

Hoppas ni fått en skön start på ER vecka =)
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback