Mina naglar





Fick en fråga från en läsare vart jag gör mina naglar. Tack för den fina kommentaren, alltid lika kul =)
Som ni ser har jag en liten förkärlek för fransk i olika former. Har även haft helfärgat men jag gillar när man känner att det händer lite mer.

För att svara på din fråga Karin så gör jag dom hos en tjej som heter Emma. Hon har gjort dom i några år nu och tanken på att byta finns inte. Kommer sluta gå hos henne den dagen hon säger ifrån =)
Eftersom jag vet att hon är full av kunder och inte hinner med fler kan jag inte ge dig hennes nummer. Men det finns flera duktiga tjejer i stan som gör naglar =)

Mina naglar är mina egna men jag förstärker dom med en gele. Den som Emma jobbar med är Bio sculpture, den enda jag prövat. Dom håller rikigt bra och då har jag ett jobb där mina naglar utsetts för en hel del ;-)
Jag går ca var fjärde vecka och förstärker dom som det heter. Det betyder att den gamla gelen löses upp och sedan lägger man på ny. Det som gör den så stark är att den får härda i UV-ljus.

Hoppas det gav er lite svar =)
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback