SHORTS

Shorts

Funderar starkt på att shoppa ett par shorts nu till våren. I min garderob finns ett par, dom är svarta och jag köpte dom innan jag fick barn. Dom gick att ha sommaren 2009 då jag hade fått Melle. Men nu efter två barn är dom lite för trånga. Avskyr när det sitter åt och man inte känner sig helt bekväm.

Innan värmen helt har kommit går det ju bra att ha ett par strumpbyxor under. Och just den här modellen är lite snyggare. Funkar att ha istället för snyggbyxan =)

Blus

Den här blusen skulle passa perfekt till men även tröjan på bilden ovan är snygg. Dock är det svårt att avgöra om den är av kortare modell. Avskyr när dom slutar precis vid midjan. Tycker det känns som man har på sig en tröja som krympt.

Får ta mig en funderare på om min garderob har plats för lite vårnyheter ;-) Skulle verkligen behöva gallra ut. Finns mycket som inte används eller ens har använts. Innan jag fick barn handlade jag enorma mängder kläder, skor och väskor. Nu blir det mer till grabbarna och handlar jag till mig själv är det ofta heminredning =)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback