Slappar lördag!

God förmiddag!
Nu är det helg och jag är ledig. Kanske få lite tid över för bloggen då ;-) Tyvärr hinner jag inte med den när dagarna är sena på jobbet. Räcker med att sluta 16.30 för att varje timme fram till sänggång är planerad.
Igår var det IKEA efter jobbet och sedan en snabb sväng förbi Sofie. Vi hade råkat blanda ihop barnens skor i söndags =) Agnes fick ha Milles och tvärtom.
Kom sedan hem och lagade mat till en hungrig och trött familj. Hemmagjorda burgare stod på menyn. Efter det blev det bad för mig och Melle. Gav upp när Mille skulle ner i karet med oss. Efter det var klockan mycket och barnen fick blöja och pyjamas. Lite välling senare och gos med Melle slog kl 20 och premiär för Lets dance.
Tog igen oss framför tvn med lite godis innan jag lyckades somna. Ja dom tre sista paren orkade jag inte att hålla mig vaken till. Förbannat också! Men det jag såg var helt ok. Får nog säga redan efter första dansen att Camilla Läckberg kommer bli farlig. Brukar nämligen tidigt pricka rätt vilka som går till final ;-)

Nu är det lördag och barnen har varit ut en sväng med sin pappa. I "snöstorm" ska lekparken avverkas =) Jag höll mig inne och drack kaffe. Har en huvudvärk som jag hoppas går över till eftermiddagens kalas.
Skulle innan dess behöva åka och köpa nya krukor och blommor till vardagsrummet. En liten kille lyckades ha ner den ena i golvet idag. Den sprack men gick inte helt sönder men det ser inte klokt ut. Får hoppas att Blomstertorget har något att erbjuda.
Får invänta min man som är nere i hobbyrummet och fixar med Melles nya möbel ;-) Är skönare att åka själv och handla. Kan gå i lugn och ro....ingen stress ;-)

Innan dess kanske jag skulle kliva ur mysstassen..??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback