Trevlig start på helgen!

Kunde inte börjat den här fredagen på bättre sätt. Känner redan nu att den kommer bli helt perfekt =D

Startade den med jobb. Slutade kl 12 och fram tills dess flöt morgonen och förmiddagen på i ett bra tempo. Önskar bara att jag hunnit med lite mer.
For efter jobbet ner till stan och lunchade med min sötnos Sofie. Helt fantastiskt så skönt att äta i lugn och ro. Snacka lite skit och sedan avsluta med lite shopping ;-)
Vi hade bilarna i samma parkeringshus så på vägen tillbaka slank vi in på H&M. Där var det 10 % medlemsrabatt och jag hittade en snygg vårkappa ;-) Den var nedsatt till 199 och för att göra det hela lite bättre hade jag en check på 100 kr. Fick även med ett par örhängen och lite snoddar hem. Allt till det övernskommliga priset av 123 kr!


Marinblå med ett gyllene foder!

Kunde inte ha startat min helg på ett bättre sätt. Vet att jag tjatar men att umgås med vänner är verkligen energigivande =) Sen att hämta hem två toksöta ungar på dagis är inte direkt tråkigt ;-)

Nu kör vi fredagsmys! Hoppas ni gör detsamma =)


Kommentarer
sofie säger:

Tack själv gumman! Hoppas vi hinner en lekpark-dejt på söndag :-) jackan är riktigt fin! Bra köp. Som alltid när finaste vännen köper! Puss

2012-03-16 | 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback