Utmattade!



Minstingen i familjen somnade som en stock ikväll. Så mycket lek och bus på 20 min sömn efter simmet gör visst det med barn ;-) Helt otroligt vad denna familj är trött! Men trevligt har vi haft det ;-)

Barnen har som vanligt hyssat och busat järnet ur varandra. Vi föräldrar har nästan som vanligt fått magsår. Men som vanligt har det även varit riktigt trevligt.
Vi har sett underbar hockey och mumsat pizza. Druckit kaffe och snackat en massa strunt. Så jag får nog lov att säga att vår vecka avslutades på ett riktigt bra sätt.
Det är sällan vi alla kan få tid att ses men när vi väl gör det är det med glädje. Jag älskar verkligen mina vänner och den här helgen har vi fått umgås massor med dom =)

Imorgon börjar en ny vecka. Jag börjar med en stägning, just nu är det skönt att veta att jag slipper gå upp tidigt. Trist dock eftersom det är Christians tidiga måndag. Hade hellre varit hemma skapligt med familjen men vi hinner mysa i veckan =)

Tackar nu för mig. Kommer somna som en stock ikväll. Fyra barn som rockat loss gör en ganska mör i huvudet ;-) Så roligt att se hur roligt dom har ihop. Och lilla Agnes som tar så väl hand om Mille. Hon tar hand om honom och tröstar. Kommer med snusse och napp när han är ledsen. Det är tur att Melle inte blir sotis så lätt ;-)

GoD kVäLl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback