Vacker morgon!



Idag blev jag väckt av Melle strax innan 07. Han kom in och sa "Mamma, jag vill ha en macka". Det var en hungrig liten kille som precis innan sagt hejdå till sin pappa. Jag och Mille hade sovit gott men vi klev upp och gjorde morgon mysig =)

Visst är det härligt nu när det börjar ljusna riktigt tidigt på morgonen=D Som idag när solen sken för fullt från en klarblå himmel. Tempraturen är dock inte helt med än men det är lite härligt med solsken och en hög klar luft!
Här hemma tänkte vi ta och ge oss ut och leka lite om en stund. Efter leken ska vi ta och handla lite på jobbet. Melle vill ha sin jordgubbsyoggi. Jag kan bara hålla med, finns INGET som slår den!
Men innan vi ger vi oss ut ska jag fixa till en pannkakssmet. Till lunch kör vi lite fläskpannkaka idag. Den sköter sig nästan helt själv och under tiden kan vi bygga tågbana =D

Nej nu har jag lite tvätt att ta tag i innan vi ger oss ut. Även den där pannkakassmeten gör sig inte själv ;-)
Hoppas ni får en lika fin dag som vi kommer att ha!?

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback