Våffeldag + sommartid!

Ingen som glömt att ställa fram klockan hoppas jag!? ;-)

Här är söndagen i full gång. Vi började morgonen med våffelfrukost. Mille smällde i sig en hel + en jäkla massa grädde. Tror det är där förklaringen till hans storhet finns ;-)
Vi har även städat och tvättat två maskiner. Hängt upp tvätt ute i solen på balkongen. Jag och Christian badade med Mille medans Melle var hos mormor och morfar. Nu inväntar vi lunchen som blir klar i ugnen - fish and chips.

Senare i eftermiddag har jag ett litet Lola party här hemma. Denna gång blir vi lite färre pga jobb, VAB och andra små förhinder. Hade funderingar på att ställa in men jag vill verkligen se och känna på vårkollektionen. Tjejen från Lola sa ett minimum på fyra personer och vi är fler än så. Då är det ju bara att tuta och köra =D

Dags för lite mat snart och sen flyr grabbarna bort till farbror Mikie. Dom är där och hjälper honom medans vi andra tittar på kläder. Minsta gästen idag är lilla Agnes =) Min lilla superskrutta!

Ha en mysig söndag!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback