ÄNTLIGEN!!

Då har helgen börjat! Trodde aldrig att kl skulle slå 12 så jag kunde gå hem. Dessa 8 dagar med jobb har varit slitsamma men samtidigt försvinner veckorna i rasande tempo.

Här hemma har vi hunnit med både besök på IKEA och Maxi. Gäller att vara effektiv ;-)
Blev en gardin till Milles lilla krypin och tårtor till morgondagens kalas. Känner att jag inte orkar baka och fixa tårtor imorgon då gästerna kommer i omgångar. Ibland får man göra det lätt för sig ;-)

Ikväll blir det varm smörgåstårta till middag. En evighet sen vi åt det sist. Gott och lättlagat! Ska snart fixa till den innan jag ger mig ut på min löptur. Har längtat i två dagar nu :-) Passar perfekt att springa den medan maten står i ugnen. Kan jag lyxa till det med ett glas vin till maten när jag kommer hem ;-)

Dags att fixa middag innan löpskorna åker på!
Trevlig fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback