Det tar sig!

Sakta men säkert märker jag framsteg i min löpning. Gårdagens mardröms runda i motvind hungrig som ett as är idag glömd!
Min lilla runda på 2,9 km gick idag lätt. Höll ett bra tempo rakt igenom och jag kände hur andningen funkade. Hade dom bästa förutsättningarna för en perfekt runda.
Vindstilla med lite sol. Sval luft och bra musik i öronen. Benen gick som trumpinnar. Helt fantastiskt!
Var femte min får jag uppdateringar från Runkeeper, lät bra. Jag fokuserar på min andning och jobbar på. Sista tiden visste jag att det skulle sluta bra. Stannade under 18 min. Hade jag aldrig trott på mindre än en veckas träning! 17,15 är en tid jag är bra stolt över! Mitt mål den kommande veckan är att hålla mig under 18 min. Får se om jag lyckas?! Imorgon är nästa runda inplanerad :-)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback