Funderingar en tidig morgon

Sovmorgon är inte något som direkt existerar här hemma. Är sällan sov vi sover till efter 07. Visst kan jag tycka det är trist men jag är en morgonmänniska. Kommer lätt upp ur sängen men det betyder inte att jag är fylld med energi. Blir lätt att jag blir svårstartad om jag inte gör något. Att bara gå upp och inte göra något är farligt :-) Då ligger jag i soffan med en kopp kaffe och läser tidningar. Inte bra!

Idag vaknade vi av att Mille drömde om yoggi. Han var helt till sig och skulle ha det NU! Tyvärr hade vi ingen hemma. Som tur var gick det över snabbt och nu myser han och brorsan i soffan.

Melle hade haft så roligt igår. Bäst var att få klättra upp i våningssängen hos kusinerna. Det blev ju högt och sen fanns det roliga saker att titta på i taket :-)
Dom hade även gått ut och lekt i lekparken. En ny lekpark är ju hur skoj somhelst ;-) Så det hade inte gått någon nöd på honom igår.
Vid 20 kom han hem. Då ville han byta om och gå och lägga sig :-) Blev inte mycket mys med honom igår. Lite hann vi med, kramar och pussar. Sen hade herrn tankat klart.

Ligger här i sängen och känner mig lustig. Kl är snart 07 och jag är sugen på att dra på mig löparskorna och ge mig ut :-) Börjar jobba 9.30 så jag känner att energin det ger art ge sig ut bara är bra. Ikväll när jag kommer hem är jag helt slut. Öppnar imorgon så det blir tidig kväll med.

Nej nu ger jag mig ut på en runda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback