Gårdagen idag!

Förlåt för min frånvaro igår men den försvann. Konstigt med tanke på hur segt jag tyckte det var på jobbet ett tag. Men sen slår kl 16 och man undrar vart timmarna tagit vägen =)

Studiedag igår på dagis. Det betydde att mormor fick rycka ut och vara barnvakt. Grabbarna hade inget emot det, redan vid 08 var dom igång och frågade när hon skulle komma. Dom var helt till sig när hon sedan dök upp ;-)
Lagom då tog cykeln till jobbet - i regn. Det är tur att man har nära! Underbart att känna doften av sommarregn ute. Ni vet den där ljumma luften och vatten som ger en underbar doft. För mig är det sommalov!

Gårdagskvällen bjöd även på bokning av resa. Efter mycket läsande på nätet! Tror vi plöjt varje forum som finns =)
Vi hittade ett fint boende men efter läst recensioner från tidigare resenärer valde vi bort det!
Det här stället finns det inget dåligt att läsa om. Varken från svenska eller utländska resenärer. Det är byggt 2010 så allt är nytt och fräscht. Det är något som står högt upp på vår lista. Vill inte vara med om mögel eller trasiga kakelplattor =)
Det är nära till stranden. En av dom finaste i Khao Lak . Det är lungt och stilla - harmoni. Finns barnklubb och lekplats för barnen. Tror hela familjen kommer att trivas där =)




En sådan här Villa har vi bokat =)


Vi har ca 300 dagar att räkna ner innan vi åker. Men det kommer göra att den mörka höstern och vintern kommer kännas lite lättare =)
Som jag kommer längta till våra 2 veckor i paradiset!

Ha en trevlig torsdag =D
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback