Hell Yeah!!



Där satt den!!
Nytt PB idag, 17.08 min. Jag fattar inte att det går så lätt =D Kommer köra den här rundan ett tag innan jag utökar och börjar utsätta kroppen för mer press. Har hittat en lagom sträcka med mest plan mark. Några mindre backar har jag. Skönt för kroppen som nybörjare. Det sämsta man kan göra är att gå ut för hårt! Jag vet precis vart jag vill komma innan jag ändrar min rutt. När jag nått ditt kommer jag att berätta det ;-)

Blev glad över att märka att motvind inte saktar ner mig. För några dagar sedan hade jag det och då gick rundan dåligt. Jag tror det var för jag inte ätit innan. Tom mage funkar inte att springa på för mig.
Ikväll hade jag en lagom motvind första biten. Det var skönt och när första nerförsbacken kom gick det lätt. Då kände jag att det kunde gå bra. Sista 300 m pressade jag mig själv att hålla ett högt tempo och jag lyckades. Förbättrade tiden med 7 sek från igår. Jag hoppas verkligen att jag pushar några därute. Att alla steg, även dom små räknas.

Märkte stor skillnad på min andning idag. Behövde inte ta flera djupa andetag. Höll ett bra flås hela vägen. Det är alla dessa små saker som är så roliga att se. Förbättringar i min kondition som jag på kort tid märkt.
bMin kropp har jag inte brytt mig så mycket om. Jag har min lilla mage, som vid skov svullnar och blir som en rund liten bebismage =)
Christian bad mig spara ett par jeans som jag kunde ha innan jag fick Mille. Han tyckte det skulle bli min morot att få på mig dom =D Tror aldrig jag kommer i dom igen. Men det är nog så jag kommer märka skillnad. Hur mina kläder sitter. Någon våg äger jag inte, så hur min vikt är har jag ingen aning om. Men det är inte därför jag gör det här. Jag gör det för att få bättre ork, bättre kondis och mer energi!




Den här är min favoritlåt på min spellista. Den får mig att pressa ut den sista orken jag har. Lovar att ni kommer älska att springa till den här =)

Snart ska barnen sova och då ska jag sätta mig och lägga upp kort i från gårdagen + idag. Har blivit en liten utflykt under eftermiddagen ;-)
Ha en skön avslutning på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback