Like second skin

För ett par veckor sedan såg jag Sofie i ett par chinos från Lindex. Tyvärr fanns dom inte kvar i några mindre storlekar.
När jag sedan sprang i på H&M och såg deras slog jag till. Underbart sköna och med snygg passform. Dom kostade långt ifrån en förmögenhet vilket inte gjorde det sämre ;-) Ångrar inte för en sekund att jag köpte dom!

Idag blev det premiär och jag älskar att man kan välja om man ska klä upp eller ner dom. En enkel svart topp och ett halsband blev det idag :-) Skönt avslappnat med min jeansjacka och ballerinas - även dom med jeanstyg :-)

Nu ska jag njuta av solen på balkongen. Maten är intagen och mannen min njuter av en cigarr. Life is good ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback